ariacharm
هدایای تبلیغاتی ارزان چیست و چه تأثیری بر جلب مشتری دارد؟
قبول کنید که همهی ما عاشق دریافت هدیه هستیم. تخفیف و هدایایی که دریافت میکنیم، حالمان را خوش میکند.
همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی میبرد.
آنها از احساس ما نسبت به هدایای تبلیغاتی بهره میبرند و کاری میکنند که بیشتر دربارهی محصول و برندشان صحبت کنیم.
فرقی نمیکند که بازاریاب سایت معتبر آمازون باشید یا این وظیفه را در فروشگاهی خوار و بار فروشی عهدهدار هستید، در هر حال باید بدانید هدایای تبلیغاتی چیست و به کمک آنها افزایش فروش و جذب مشتریان تازه را رقم بزنید.
وقتی شرکتهای مختلف برای نخستین بار محصولی تازه را روانهی بازار میکنند، معمولا نمونههایی از محصول را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار میدهند.
فرقی نمیکند که این محصول جدید پیتزا باشد یا عطر، این ایده برای تمام محصولات مصرفی اجرایی است.
واقعیت این است که همهی ما محصولات رایگان را دوست داریم و وقتی شرکتها در قالب هدایای تبلیغاتی،
محصولی را رایگان در اختیارمان میگذارند، برای یکبار هم که شده آن را امتحان میکنیم.
اگر خوشمان بیاید مصرف و خرید را تکرار میکنیم و اگر نه، دور آن را خط میکشیم.
پس این فکر بازاریابان در اهدای تبلیغات قبل از فروش بسیار هوشمندانه است.
شرکتها معمولا هدایای تبلیغاتیشان را در اختیار مشتریانی که هدفگذاری کردهاند، قرار میدهند.
این مشتریان در فروشگاههای مقصد و مورد نظر بازاریابان مشغول بهخرید هستند
و با اهدای نمونهی رایگان و سایر انواع هدایای تبلیغاتی ارزان با محصولات آشنا میشوند.
در بعضی محدودههای زمانی، برخی فروشگاهها مانند آمازون، بستهای رایگان از محصولات مانند کتاب به مشتریان پیشنهاد میکنند.
شاید بهنظر برسد که این پیشنهاد پیش از آنکه تبلیغی برای فروش بیشتر باشد، باعث ضرر ناشر،
نویسنده و سایت میشود، ولی باید بگوییم که اصلا اینطور نیست.
تجربه نشان داده است که چنین ترفند تبلیغاتیای موجب میشود تا مخاطبان با مطالعهی بستهی رایگان دربارهی سایر آثار نویسنده کنجکاو شود و بهدنبال تهیه محصولات بیشتری باشند.
این علاقهی شکلگرفته در مخاطب، درنهایت باعث میشود تا مشتریان به سمت خریدهای بعدی و بعدی پیش بروند.
برای مثال در آمازون این شیوه از هدایای تبلیغاتی معمولا برای کتابهای پرفروش انجام میشود و
مخاطبان به دلیل جاذبهی این آثار حتی پس از خروجشان از حالت هدیه و رایگان، آن را میخرند.
گاهی اوقات نیز شرکتها با ارائهی بُن تخفیف و یا کالاهایی به شکل نمونه و رایگان، باعث جذب مشتری به سمت فروشگاهها میشوند.
وقتی مخاطب با پای خودش به فروشگاه بیاید، کارکنان بخش فروش به آنها محصولات دیگری را نیز پیشنهاد میکنند و مشتریان را با اقلام مرتبط دیگر آشنا میکنند.
مثلا فروشگاهی که به مشتریان بُن تخفیف خرید لوسیون خاصی را پیشنهاد میدهد
با حضور مشتری برای دریافت این هدیه تبلغاتی در فروشگاه، پیشنهادهای متنوع دیگری نیز در اختیارش میگذارد.
یعنی به کمک هدایای تبلیغاتی، بازاریابان اقدامی مهم را بهثمر میرسانند: باز کردن پای مشتری تا آخرین مقصد فروش.
با استفاده از برگزاری کمپینهای تبلیغاتی و اهدای جوایز و هدایای تبلیغاتی ازران و یا گران در شکلی عام و گسترده، شرکتها حسن شهرت پیدا میکنند.
همه دربارهی آنها صحبت خواهند کرد و بر سر زبانها خواهند افتاد. باید بدانید که هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه باید فرایندهای آن را مدیریت کنید.
اهدای جوایز، تخفیفها و… در قالب حمایتگری برنامههای تلویزیونی و رادیویی و… باعث افزایش روزافزون شهرت برند میشود.
استفاده از کالا ها و هدایای تبلیغاتی چرمی به روشی کاربردی در تبلیغات اطلاق می شود که در آن
هدایای تبلیغاتی که شامل کالاهای ارزان قیمت (مانند لوازم التحریر ، تقویم ، جاکلیدی و …) می شوند
معمولا کالاهای پرکاربردی می باشند ؛ در صورتی که از اشیاء غیر کاربردی و کم مصرف برای این کار استفاده شود
مشتریان علاقه ای به استفاده از آن ها نشان نداده و به گوشه ای افکنده می شوند و این کار ضرر هنگفتی به شرکت های مالکهدایای تبلیغاتی چرمی می زند .
در سوی مقابل استفاده از کالاهای پر مصرف سبب می شود که این هدایای تبلیغاتی ارزان همواره مقابل دیدگان مشتریان بوده و نام تجاری شرکت در ضمیر ناخودآگاهشان تکرار شود .
یکی از این هدایای تبلیغاتی ارزان پر کاربرد ، هدایای تبلیغاتی چرمی و مشتقات آن می باشد .
فرآورده های چرمی با توجه به کاربرد و نمای موجهی که دارند یکی از محبوترین هدایای تبلیغاتی می باشند
این هدایای تبلیغاتی چرمی با توجه به قیمت بالاتری که نسبت به کالای دیگر (از جمله لیوان و آفتابگیر خودرو و …) دارند در تیراژ پایین تری تولید می شوند .
این تیراژ کمتر سبب می شود که این هدایا به افراد خاصی اهدا شوند ، در صورتی که کالاهای ذکر شده در بالا ، در نمایشگاه ها و جشنواره ها به عموم مردم تقدیم می شود .
از مهمترین هدایای تبلیغاتی ارزان چرمی می توان به کیف های پول زنانه و مردانه ، کیف اسناد و مدارک ، کیف های دستی زنانه و مردانه ، کمربند ، ست های رومیزی ، ساعت بند چرمی، جاکلیدی و خودکار با روکش چرم و ترکیبی از تمام موارد فوق اشاره کرد .
Enter your details below to save your shopping cart for later. And, who knows, maybe we will even send you a sweet discount code :)